Lidera et presenta una oportunitat única pensada per a experts en l'àmbit financer i comptable d'Andorra.
Ara mateix estem cercant professionals amb talent, com tu, per a cobrir diferents vacants dins del sector financer i comptable. T'oferim posicions de diversos nivells i responsabilitats, en empreses de diferents sectors i situades en variades localitzacions del Principat.
Si ets una persona apassionada pel desenvolupament i la millora contínua en la teva carrera i estàs obert/a a descobrir noves oportunitats dins de les finances o la comptabilitat, estem segurs que tenim l'opció perfecta per a tu.
A continuació trobaràs un resum dels projectes que tenim en marxa. Si identifiques una posició que encaixa amb el teu perfil professional, t'animem a seleccionar el títol corresponent i enviar-nos la teva candidatura.
CFO-Chief Financial Officer: Revoluciona el món de les inversions amb Balize
Responsable d'Administració i Finances: Tingues un gran impacte en les operacions financeres d’un important grup empresarial
Si tens interès en saber-ne més sobre algun d’aquests reptes, consideres que encaixes amb més d’una posició o bé no en trobes cap que s’adeqüi al teu perfil al 100% però estàs obert a un canvi professional i vols que et tinguem en compte per futures vacants que s’obrin, envia’ns el teu perfil a través d’aquesta mateixa pàgina i ens posarem en contacte amb tu per valorar i definir el teu projecte ideal.
Uneix-te al món de la notaria a Andorra! Si estàs buscant l'oportunitat perfecta per iniciar un nou capítol de la teva carrera professional, has arribat al lloc indicat. Estem seleccionant un/a professional per unir-se a un despatx notarial al Principat d'Andorra, on l'excel·lència i la dedicació defineixen la tasca diària.
Com a Oficial de notaria t'encarregaràs de donar un assessorament professional i oferir serveis notarials, tant als companys del despatx, com als clients, vetllant per mantenir la màxima confidencialitat i salvaguardar la informació que arriba a les teves mans.
Esperem que tot això ho puguis desenvolupar cultivant les bones relacions personals i amb una acurada atenció al client, facilitant la informació escaient i anticipant-te a les necessitats que puguin tenir els clients.
Aquesta posició et permet mantenir la màxima rigorositat professional quant a la validació de la informació, però sense perdre la vocació de servei, tant amb el client intern com extern.
En aquesta ocasió l'equip està disposat a formar-te i donar-te l'oportunitat de créixer en aquest sector encara que no l'hagis explorat anteriorment. Si pots aportar uns bons coneixements i experiència en dret fiscal i mercantil, tenim uns bons fonaments des dels quals aixecar un/a gran oficial de notaria en el qual, estem segurs, que t'arribaràs a convertir.
Et motiva la gestió de persones i vols continuar amb el teu creixement professional en l'àmbit de recursos humans, especialment en la gestió laboral? Ets un/a professional compromès/a, amb una sòlida qualitat humana i vols formar part d'un equip dedicat íntegrament a millorar la qualitat de vida de les persones?
Si has contestat que sí, continua llegint perquè aquest projecte professional estem segurs que t'agradarà!
Cerquem un professional de les relacions laborals per treballar dintre de d'un equip de RRHH per a un projecte on la sensibilitat per gestionar la diversitat serà un aspecte clau.
Al teu dia a dia, duràs a terme funcions com les següents:
Gestió Integral de Recursos Humans:
Assessorament Laboral Proactiu:
Gestió Eficient de Registres i Bases de Dades:
Prevenció de Riscos Laborals (PRL):
Optimització de Procediments i Protocols:
Desenvolupament Professional i Avaluacions Continues:
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.