Anunciado 14 de febrero 
 (Publicada de nuevo)
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Especialista
Número de vacantes
1
Número de inscritos
31
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Cerquem una persona organitzada, rigorosa i amb una alta capacitat d'adaptació per incorporar en la nostra companyia i encarregar-se de l'àrea d'administració de persona en el nostre departament de RRHH. Aquesta persona es responsabilitzarà de:

* Gestió de l'equip d'administració de personal de l'empresa
* Assessorament als diferents gerents de compte en material laboral
* Atenció de consultes dels treballadors pel que fa l'àrea laboral i gestionar les incidències en aquest àmbit.
* Control del registre de la informació de la jornada, horaris i incidències necessàries per al càlcul de les nòmines
* Consulta i aplicació de convenis col·lectius, normativa laboral
* Mantenir contacte amb assessoria externa de gestió de nòmines
* Control dels pagaments
* Gestió absentisme
* Reportar periòdicament al director de RRHH sobre les incidències i solucions aportades

OFERIM:
Posició Estable
Contractació de 6 mesos + Indefinit
Jornada Complerta en el següent horari: dilluns a dijous horari de entrada flexible entre les 08:00 h i les 09:00 h i sortida entre les 17:00 h i les 18:00 h. Divendres jornada intensiva entrada entre les 08:00 h i les 09:00 h i sortida entre 14:30 h i 15:30 h.


Requisitos mínimos
- Formació en relacions laborals, dret. Valorable Master RRHH
- Imprescindible tenir coneixements i experiència en l'àrea de laboral
- Imprescindible conèixer i haver treballat amb diferents convenis a la vegada i en entorns molt dinàmics i canviants
- Català i castellà nadius. Valorable francès i/o anglès
- Office nivell usuari. Valorable coneixements A3 Nom/Equipo
- Experiència mínima de 3 anys en posició similar i en empreses de serveis o ETT

Compartir esta oferta