Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Cerquem una persona organitzada, rigorosa i amb una alta capacitat d'adaptació per incorporar en la nostra companyia i encarregar-se de l'àrea d'administració de persona en el nostre departament de RRHH. Aquesta persona es responsabilitzarà de:
* Gestió de l'equip d'administració de personal de l'empresa
* Assessorament als diferents gerents de compte en material laboral
* Atenció de consultes dels treballadors pel que fa l'àrea laboral i gestionar les incidències en aquest àmbit.
* Control del registre de la informació de la jornada, horaris i incidències necessàries per al càlcul de les nòmines
* Consulta i aplicació de convenis col·lectius, normativa laboral
* Mantenir contacte amb assessoria externa de gestió de nòmines
* Control dels pagaments
* Gestió absentisme
* Reportar periòdicament al director de RRHH sobre les incidències i solucions aportades
OFERIM:
Posició Estable
Contractació de 6 mesos + Indefinit
Jornada Complerta en el següent horari: dilluns a dijous horari de entrada flexible entre les 08:00 h i les 09:00 h i sortida entre les 17:00 h i les 18:00 h. Divendres jornada intensiva entrada entre les 08:00 h i les 09:00 h i sortida entre 14:30 h i 15:30 h.
Requisitos mínimos
- Formació en relacions laborals, dret. Valorable Master RRHH
- Imprescindible tenir coneixements i experiència en l'àrea de laboral
- Imprescindible conèixer i haver treballat amb diferents convenis a la vegada i en entorns molt dinàmics i canviants
- Català i castellà nadius. Valorable francès i/o anglès
- Office nivell usuari. Valorable coneixements A3 Nom/Equipo
- Experiència mínima de 3 anys en posició similar i en empreses de serveis o ETT